Inspirační a vzdělávací materiály

Metodika

slabikar neformalneho vzdelavania v praci s mladezou

Slabikář
neformálního vzdělávání
v práci s mládeží

První metodická příručka neformálního vzdělávání v práci s mládeží v československém prostředí. Sdílíme v ní naše dlouholeté zkušenosti s vytvářením aktivit neformálního vzdělávání. Publikace se zaměřuje na konkrétní cílovou skupinu – pracovníky a pracovnice s mládež a na všechny ty, kteří/ré chtějí vědomě a cíleně rozvíjet kompetence (nejen mladých) lidí a hledají inspiraci, jak to dělat co nejlépe. Může se stát vynikající metodickou podporou i při vzdělávání dospělých. Principy neformální vzdělávání jsou vhodné pro mnoho programů osobností a sociálního rozvoje lidí a jsou ideální pro komplexní rozvoj různých kompetencí.

Slabikář je dostupný zdarma v PDF verzi na tomto webu.

Pokud máte zájem si objednat Slabikáře, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře

Ano, je. Slovenskou PDF verzi, si můžete bezplatně stáhnout tu

Pokud byste měli zájem o tištěnou verzi, pak si můžete malé množství Slabikářů objednat přes e-shop knihkupectví Martinus. Pokud byste chtěli Slabikářů více, můžete je získat vyplněním objednávkového formuláře.

e-learning stanovovanie vzdelavacich cielov

E-learning:
Definování
vzdělávacích cílů

Je mnoho věcí, které je třeba zohlednit, abychom mohli říct, že neformální vzdělávání v práci s mládeží je kvalitní. Klíčové však je mít jasno v tom, v čem chceme mladý lidi rozvíjet. Vědět, co je smyslem vzdělávacích aktivit, které pro mladé lidi připravujeme. 

Abyste si mohli/y prakticky interaktivní formou vyzkoušet jednu z nejzásadnějších kompetencí v neformální vzdělávání – nastavování vzdělávacích cílů. Připravili jsme pro vás hravý e-learning.

Dopadové analýzy

ucastnici a ucastnicky skolenia Marker

Dopadová analýza
školení Marker CS

Vzhledem k tomu, že školení Marker CS je dlouhodobým vzdělávacím programem, zajímá nás nejen to, jak účastníci a účastnice školení hodnotí na jeho konci. Je pro nás důležité si ověřovat, jaký dopad školení má v jejich praxi s odstupem času.Tento dopad mapujeme přibližně rok po skončení školení a ověřujeme ho v několika rovinách: dopad na samotné účastníky a účastnice, dopad na týmu, v nichž pracují a dopad na organizaci jako celek.